Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 07/05/2024

Commercieel Medewerker in Vorst

Een goede job nodig binnen een stabiel bedrijf, in de sector der lekkerbekken? Neem dan zeker een kijkje naar deze vacature!

Voor een bedrijf werkzaam in Karamel zijn we op zoek naar een Commercieel Medewerker, een goedgemutste tweetalige schakel Nederlands/ Frans tussen klant en interne diensten.

Takenpakket:

  • Klantencontact onderhouden (telefonisch/ per email)
  • Beheer van commerciële gegevens (klant én productgegevens)
  • Onderhouden van het ERP platform
  • Projecten invoeren en opvolgen (A tot Z)
  • Followup t.o.v. kwaliteitsverzoeken m.b.t. een project
  • Aanvragen van stalen behandelen (opmaak offerte, post/transport en opvolging veiligheidsadministratie)
  • Budget opvolgen
  • Onderliggende ondersteuning voor de vertegenwoordigers
  • Je beschikt over min. 3 jaar ervaring in een administratieve rol en/ of ondersteunende rol
  • Ervaring in een verkoopafdeling of insides sales rol is een plus
  • Je bent communicatief sterk: empathisch, goede luisteraar en werkt graag oplossingsgericht met de klant in gedachten
  • Kennis MS Office
  • Een eerste ervaring in een ERP systeem is een plus
  • Samenwerken met anderen is voor jou een plus
  • Je past je makkelijk aan en weet jouw prioriteiten goed te stellen

Na 6 maanden interim bieden ze een vast contract aan voor een voltijds functie van 38u/ week. Bij dit leuk bedrijf werken ze met een vast uurrooster van 8u tot 16u45 en op vrijdag heeft iedereen gedaan om 13u!

De voordelen die ze bieden zijn als volgt: maaltijdcheques van 8€, een groepsverzekering, een hospitalisatieverzekering, een jaarlijkse bonus op de resultaten (dit vanaf een eerste jaar dienst), terugbetaling openbaar vervoer (100%), parking én bijkomende opleidingen doorheen jouw carrière!

 

  • Sector: Voeding

Dit bedrijf is actief in voedingsaroma's.